maandag 16 april 2012

Ontbijten in Antwerpen - De Caravan

Eigenlijk gingen we bijbabbelen bij een ontbijt in de Zum. Daar waren ze paaseitjes aan het rapen op paasmaandag dus werd het de tegenoverliggende Caravan. Een schoon verhaal van Antwerpen Noord want ik kom daar wel graag, met het nepgras en het vintage servies. Benieuwd ook naar 't café dat ze aan de overkant hebben geopend. Maar het ontbijt dus. Ik dronk een ongelofelijk lekkere café mocha (met chocoladepellets, koffie en véél melk). Er kwam écht grof brood bij een bordje kaas met nootjes en rozijnen. Een croissanske dat beter was dan afgebakken brol maar toch niet goed genoeg. Een eike (mét mutske) dat warm maar hardgekookt was. Het appelsiensapje zijn zowel de serveerster als ikzelf vergeten. Maar het allerspijtigst is de rook die er hing tegen het middaguur (op paasmaandag mag mijn lang ontbijten). Mijn ogen prikten en die van Oona zeker ook. Besluit: een nieuwe dampkap en ik kom terug. En dan trek ik ook een fotooke want het servies is echt wel tof.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten