vrijdag 6 oktober 2017

Zeer Kort Verhaal - Diamants

In de stad loopt nu een campagne rond diamant of dat denk ik toch want er hangen posters overal en daar staat op: in Antwerp we speak diamond, ik moet iets gemist hebben ik spreek geen diamants, en ik heb het ook nog nooit gehoord, ik heb nog nooit diamanten gezien bedenk ik nu, eigenlijk is er weinig wat verder van mij af staat dan diamant, nochtans geboren en getogen in dit stadje, dus misschien was het toch goed dat er iemand bij 't stad heeft bedacht dat er best een imagocampagne komt, en dan ben ik het ideale doelpubliek dat iedere dag passeert aan zo' n affiche, daar tussen de Turkse groentewinkel en de bakker met kurkumabrood waar ik vandaag weer bijna werd platgetreden, maar gelukkig was er nog wat budget over bij de stad na die campagne voor een fietssuggestiestrook die dus zal suggereren dat ik en vele anderen daar fietsen en zo kan ik dan ook veilig links afslaan, recht de diamantwijk in, misschien moet ik dat vaker doen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten