dinsdag 8 oktober 2013

intussen op bureau

Ik spits mijn oren en hoor de ene collega iets zeggen tegen de andere. Ik kan niet volgen, ik ben niet mee. Het is vreemd om niet meer overal in betrokken te worden. We lanceerden zonet een prachtig nieuwe website met De Bende van Vlieg.

Ik heb er samen met de collega's kei hard aan gewerkt. En nu gaan zij zorgen voor mailings, voor opvolging, voor persaandacht,... en ik, ik vertrek gewoon. Ik vertrouw hen, helemaal, het is een fantastisch team bij CultuurNet, dat zei ik al. Maar het is raar. Want ik ben zo graag Vliegmanager: alles vanachter mijn bureauke overschouwen, met iedereen doorspreken, heerlijk vind ik dat.

Ik zal maanden lang niets moeten oplijsten, geen targets moeten behalen, geen one-pagers moeten schrijven,  niet moeten nadenken over B2B2C strategieën, geen issues moeten priotiseren en niet moeten nadenken over de long-run.

Daar ben ik blij om, daar word ik bang van. Daar verheug ik me op, dat wacht ik met een bang hart af.

ps: Kom je ook bij de Bende? Dat zou ik fantastisch vinden! Bekijk maar al mijn familiepagina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten