maandag 12 november 2012

Het jasje

Ik ga er kort over zijn. Want hoe meer ik erover zeg, hoe meer het gaat opvallen dat het dik mislukt is. Mislukt als in 'scheef' en 'tochtgaten'.
Maar van ver is het verschrikkelijk schoon en ik heb al zeker vijf complimenten gekregen van wildvreemden (ok nee, mijn favoriete Turk is geen wildvreemde, maar toch wel tof dat hij bij het inpakken van mijn ajuinen en peren een compliment gaf over dat mooie meisje in haar mooie jasje).
En de muts die ik drie keer opnieuw maakte, krijg je al helemaal niet te zien. Een verschrikking.  Ja, het is naaicrisis hier. 

Patroontje is van Citronelle, het prachtige stofke van Julja's shop, het katoentje van Moens.



 

2 opmerkingen:

  1. katelijne
    ik stel een reddingsoperatie voor
    1 ik kan er een rits inzetten = 1 tochtgat minder
    2 een gebreide boord aan de binnenkant van de halsnaad
    en dan moet dat wel lukken
    lut bekaert

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh ja
    en als
    3 een koordje door de rand van de kap zodat je die kan aansluiten
    lut

    BeantwoordenVerwijderen