vrijdag 2 november 2012

Gezien: Niet is onmogelijk (Toneelhuis)

Goed gelachen. Niets is onmogelijk, dus een zware Rus bewerken tot een olijk toneelspel, dat kan. Ik heb me goed geamuseerd. De scène met de tuba is perfect, het mopje met 'zet die ploat af' klopt. En Geert Rampelberg draagt gewoon die hele voorstelling. Heerlijk om al die acteurs te zien spélen. Als je denkt, ja, toneel, ik zou nog eens iets moeten gaan zien, iets dat goed is en liefst ook een beetje om te lachen, dan is dit je voorstelling. Ik bleef een beetje op mijn honger zitten. Ik mis dan ergens nog iets, toch. Ik denk aan The Lieutant of Inishmore en aan De Krippel, en die voorstellingen waren toch nog sterker. Dat heb je dan met sterke gezelschappen, mijn verwachtingen zijn hoog.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten