maandag 22 augustus 2011

ik beken (maal drie)

één
ik hou van smileys. Ik vind ze handig. Ze maken mails luchtig en doorzichtig. Jij weet wat ik als mop bedoel en wat als ernst. Ik beperk me wel. zo :-) zo:-( en zo ;-)
twee
i like facebook. Vind ik leuk. Ik lees graag mee. Ik ben zo iemand die dat dus wél leuk vindt om te weten wie wat gegeten heeft en wie er goed geslapen heeft. Idem voor twitter. Al vind ik daar mijn weg nog niet. En google plus, ook leuk. To share or not to share. Oh yes. Deel met mij die leuke links, toon mij dat filmpje.
drie
De ipad is geweldig. Lui surfen. Mails in één oogopslag. Foto's in 't groot en bij de hand. Agenda in sync en overzichtelijk. En handig als gps en internetkookboek. Handige apps. Ik zou er nog veel meer uit kunnen halen. Maar zie, dat bedoel ik dus,lui surfen.

Wat ben ik blij met deze tijd.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten