zondag 14 november 2021

Dag 5 - Quarantaine dagboek

 



Gezondheid: Juno had de hele dag hoofdpijn. Nog eens een zelftest gedaan (ze is zo stoer) maar gelukkig weer negatief. 

Gespeeld: Monopoly. En dat verliep exact zoals ik had verwacht: het duurde heel lang en uiteindelijk vloog het spelbord door de lucht. Met Juno ook nog Bunny Hop, dat verliep gelukkig rustiger.  

Geregeld: mijn theaterticket voor zondag doorgegeven aan een vriendin. In principe zou ik mogen gaan (als ik babysit zou vinden, maar eigenlijk is het beter als hier niemand komt ...). Ik vind dat een te raar idee, om toch mogelijk besmet in een theaterzaal te gaan zitten. Wel jammer! 

Geknutseld: Juno maakte weer een heel mooie tekening om op te sturen naar de Sint. Oona tekende zeer precies een xylofoon, zodat ze kan oefenen voor het schoolorkest. 

Geruzie: Monopoly is niet goed voor de gezondheid. 

Gegeten: We bestelden poké bowls. Ieder kon zelf zijn bowl samenstellen, het smaakte ons ontzettend! 

Gelachen: 'Eigenlijk is de Sint een nachtdier hé. Maar dan een mens.'

Geleden: .We gingen niet naar buiten vandaag, dat was geen goed idee. 

Gekeken: de aankomst van de Sint! De meisjes (ze vinden alles spannend) knepen in elkaars hand. Ik pinkte een traantje weg. 

Gelezen: Ik bestelde een nieuw boek van de Moemins: Het raadselachtige eiland. Héérlijk, vanaf de eerste zin. 

Slecht nieuws van de dag: ik kan me niets herinneren dus dat lijkt me goed. 

Goed nieuws van de dag: Ik bedacht een stom woordmopje, iets met mijn chiro-vriendinnnen met wie ik volgend weekend eindelijk op weekend ga (als ik tenminste niet positief test...). Het voelde heerlijk om plots zo'n inval te krijgen. Als mijn creatief brein kan werken, dan gaat het goed. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten