dinsdag 11 juni 2013

Naaisels

Dat naaimachine staat daar. Op mijn speciale naaikamer. En die overlock staat er al helemaal te staan.
Geen tijd? Nee, geen goesting. Maar ik had voor mijn verjaardag van mijn naai-vriendinnekes het boek Zelfgemaakte kleertjes gekregen en een super mooi stofje en toebehoren van Julja's shop voor een zomerjurkje. Het past perfect en het staat haar beeldig.



Ik kocht zelf ook nog een olifanten-stofje voor de kleine meid. Want Jongens, meisjes, aan de kant, hier komt papa olifant... dat is een mega-hit, en wordt het liefst van al gezongen (ahum) op de fiets als we door de stad zoeven.
Een leuk rokje, maar het is wat groot. Ik heb nog een half-afgewerkt rokje liggen dat ik ga afwerken met elastiek in plaats van tricotband, misschien dat dat beter blijft hangen, want midden op straat, met je rokje naar beneden, dat wil geen enkele vrouw twee keer meemaken.
Bijpassende t-shirtjes zoeken, dat vind ik niet tof. Net als ik fel rood wil, hangen de winkels vol met pastelkleuren en prinsessendingen. Maar bon, gevonden, na een winkel of zeven.


Mijn zonnetje in de zon, dat is genieten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten