zondag 31 augustus 2014

Running: the soundtrack

Terug aan het lopen. Zonder doel, gewoon.
Nog altijd aan een slakkentempo en niet meer dan een dik uur. Ik kan misschien langer of sneller, maar het hoeft niet en ik heb het gewoon gehad na een uur.
Dankzij Evy Gruyaert en haar flutmuziek ben ik zover geraakt, maar wat ben ik blij dat ik nu iets anders kan opzetten!

Ik heb sinds een paar maanden een Spotify-premium abo, een van de betere beslissingen dit jaar.
Deze off-line running afspeellijst is de laatste maanden aangegroeid en het werkt elke keer. Ik loop.

De volgorde kan nog beter. Een echte mix zou uiteraard nog beter zijn. Of ik moet opdelen, want met deze lijst heb ik wel last van moodswings. Sommige nummers maken me licht, andere zwaar en kwaad, andere melancholisch of zelfs ronduit verdrietig.
Maar alle nummers doen mij lopen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten